"Uw stappenplan"
"Uw stappenplan" betekent dat het stappenplan/de planning door u op maat wordt gemaakt. U bepaalt welke activiteiten moeten plaatsvinden, in welke tijd, door wie en in welke volgorde.
Time IT is de programmatuur voor de beheersing en besturing van "operationele" processen/projecten.
Herkent u dit ook?
- Elke keer ben ik bezig met communicatie en dan komen verschillende mensen tijdens de uitvoering met allerlei vragen!
- Al die communicatie kost mij zoveel tijd, dan zijn ze niet aanwezig of met iets anders bezig, dan weer in gesprek en ga zo maar door!
- Weer geen feedback, zo frustrerend. Ik verlies de controle en het overzicht. Dit kost me erg veel tijd die ik beter kan gebruiken!
- Weer nieuwe wijzigingen tijdens de uitvoering, ik mis het totale overzicht!
- Elke keer word ik gebeld voor een status update, terwijl ik bezig ben met het oplossen van allerlei problemen.
Time IT ontlast de manager of het management van een organisatie als volgt:
- De manager heeft de controle, waar hij ook is;
- De manager is er zeker van dat het proces verloopt zoals gepland;
- De manager kan rustig slapen omdat hij weet dat als er bijvoorbeeld een calamiteit uitbreekt in zijn organisatie, hij ervan verzekerd is dat er een actueel stappenplan in de Cloud direct beschikbaar is;
- Beheersbaar van de stappen die te allen tijde moeten worden uitgevoerd;
- Duidelijk en inzichtelijk van alle uit te voeren stappen;
- De manager hoeft zich geen zorgen te maken over alle communicatie (aansturen, reclameren en informeren) want dat gebeurt automatisch;
- De communicatie naar medewerkers, management en stakeholders is helder en consistent;
- De manager kan meer tijd besteden aan de menselijke factor van zijn mensen!
Toepassingen:
- Een verzameling van activiteiten die door verschillende mensen in een bepaalde tijdsvolgorde en afhankelijkheid moeten worden uitgevoerd;
- Audits van certificeringen zoals ISO, enz.;
- Implementaties, zowel functioneel als technisch;
- (Gegevens)migraties;
- Verhuizingen;
- Aansturing van veranderingsprocessen, overgangsprogramma's, enz.;
- Aansturing van processen zoals facturatie, ISO certificering en andere processen;
- Repeterende zaken via templates, zoals implementatie van software bij een klant (die voor 80% bij verschillende klanten gebruikt kan worden);
- Calamiteiten zowel technisch als organisatorisch, ook een datalek!
- Uitvoering van diverse projecten;
- Alles wat een stappenplan vereist en waar (direct) management voor nodig is en waar men real time, op elk willekeurig moment, elke plaats in controle wil zijn!!